نصب دوربین مدار بسته

نصب دوربین مدار بسته به دو صورت انجام می گیرد :

۱- نصب دوربین مدار بسته بیسیم

۲- نصب دوربین مدار بسته کابلی

نصب دوربین مداربسته بیسیم همانطور که از اسم آن پیداست نیاز به کابل نداشته و انتقال اطلاعات از طریق امواج صورت می پذیرد. این نوع دوربین های بیسیم از انواع جدید دوربین مدار بسته به شمار می روند، برد بالایی داشته و اطلاعات را به خوبی منتقل می نمایند.

در نصب دوربین مداربسته کابلی برای نصب نیاز به کابل داشته و از طریق کابل کار انتقال اطلاعات صورت می پذیرد. لذا تجهیزات مورد نیاز برای دوربین مدار بسته کابلی بییشتر از دوربین بیسیم است.

به طور کلی هزینه نصب دوربین تحت شبکه بالاتر از دیگر دوربین ها همچون دوربین های آنالوگ است. کیفیت دوربین تحت شبکه از دوربین آنالوگ بسیار بالاتر بوده و همین امر سبب بالا رفتن قیمت این دوربین ها نیز شده است.

نصب دوربین مداربسته کابلی به تجهیزاتی همانند کابل ، دستگاه NVR ، سوییچ، کامپیوتر و … نیاز دارد که این تجهیزات خود با قیمت جداگانه ای از دوربین مدار بسته  محاسبه می گردند. پیشنهاد میکنیم قبل از اقدام به نصب ، تجهیزات لازم برای نصب دوربین مداربسته را بشناسید.

نصب دوربین مدار بسته توسط متخصصان افق فرا ویژن

شما میتوانید برخی از دوربین های مداربسته نصب شده توسط کارشناسان فنی افق فرا ویژن را مشاهده کنید. اگر دوربین مداربسته دارید و نمیدانید چطور باید آن را نصب و راه اندازی کنید از ما کمک بگیرید.

نصب دوربین مدار بسته خود را به کارشناسان با تجربه شرکت افق فرا ویژن بسپارید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

با شماره ۴۵۸۹۲-۰۲۱ در ساعات اداری و با شماره ۶۴۰۳۱۶۰-۰۹۱۲ در ساعات غیر اداری در تماس باشید.

نصب دوربین مداربسته
نصب دوربین مدار بسته
نصب دوربین مدار بسته
نصب دوربین مدار بسته
بازدید از محل نصب دوربین رایگان است