انواع دوربین های مداربسته AHD

انواع دوربین های مداربسته AHD

افق فرا ویژن با ارائه محصولات جدید تحت برند OFVTRUST که شامل انواع دوربین های مداربسته AHD با کیفیت ۲ ، ۳ ، ۴ و ۵ مگابایتی و دستگاه های ضبط تصویر میشود، در مسیری گام بر میدارد تا بتواند نیازهای جدید مطابق با تکنولوژی روز دنیا در زمینه سخت افزار و نرم افزارهای وابسته را پاسخگو باشد.

انواع دوربین های مداربسته AHD برند OFVTRUST

شرکت افق فرا ویژن یکی از شرکت های ارائه دهنده راه حل های سیستم های کنترل تردد و نظارت تصویری می باشد که در تیر ماه ۱۳۹۶ از برند دوربین مدار بسته AHD خود رونمایی کرد.

دوربین های مدار بسته OFVTRUST در مدل های دام ، بالت ، پاناروما و مخفی عرضه شده است. کیفیت این دوربین ها ۲ ، ۳ ، ۴ و ۵ مگابایتی است و این دوربین ها به صورت ۱IN4 یعنی HYBRID می باشد.

در این دوربین ها از لنزهای با کیفیت کمپانی سونی استفاده شده است و طراحی آنها بسیار منحصر به فرد می باشد.

همچنین دستگاه های ضبط تصویر ۴ ، ۸ ، ۱۶ ، ۲۴ و ۳۶ کانالدار است. دستگاه های ضبط تصویر قابلیت p22 را دارند و از طریق کامپیوتر از هر کجا دنیا می توانید دوربین ها کنترل کنید. و در عین حال اپلیکیشن تلفن همراه  IOS و Android را پشتیبانی میکند که به صورت آنلاین میتوانید تصاویر را بروی تلفن همراه خود ملاحظه بفرمایید.

برای اطمینان از کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی افق فرا ویژن می توانید به لیست مشتریان ما نگاهی انداخته ، با آنها تماس گرفته و نظراتشان در مورد افق فرا ویژن را جویا شوید.

خرید مجدد مشتریان قدیمی مصداق موفق بودن ما در امر مشتری مداری بوده و آموزش سینما ۴D ما همچنان درصدد رضایت هر چه بهتر تمام مشتریان خود هستیم و در این مسیر هرگز متوقف نخواهیم شد. زیرا اعتقاد داریم وظیفه ما خدمت رسانی در خصوص خرید محصولی است که مشتری از آن استفاده می نماید.

سوالات خود درباره انواع دوربین های مداربسته AHD را از مشاورانتان در افق بپرسید : ۴۵۸۹۲ ۰۲۱

فروش ۲۴ ساعته : ۳۱۶۰ ۶۴۰ ۰۹۱۲

Sorry, the comment form is closed at this time.