کنترل جرم و جنایت با نصب دوربین مدار بسته

ژوئن 10, 2017 by روابط عمومی Category: مقالات 0 comments Tags: دوربین

کنترل جرم و جنایت با نصب دوربین مدار بسته

کنترل جرم و جنایت با نصب دوربین مدار بسته یکی از مضوعاتی است که همیشه در مورد صحبت میشود. آیا شما اعتماد دارید که هر چه دوربین مداربسته بیشتری در سطح کشور نصب شود آمار جرم و جنایت پایین تر خواهد آمد؟ در این پست کوتاه قصد داریم در خصوص کشور انگلستان که بیشترین دوربین مدار بسته را در سطح کشور نصب کرده است بپردازیم.

کنترل جرم و جنایت با نصب دوربین مدار بسته در سطح معابر

در کشور انگلستان ۱۸۵ میلیون دوربین مدار بسته نصب شده است که این آمار یعنی به ازای هر ۳۲ نفر یک دوربین مداربسته نصب شده است.

۸۱ درصد از مردم اعتقاد دارند که نصب دوربین مدار بسته به جرائم عمومی در خیابان و محل های مهم کمک شایان خواهد کرد و بقیه نیز با این نظر موافق نیستند.

نمودار زیر آماری نشان دهنده آماری است که چند درصد از بانکها ، حمل و نقل عمومی ، خیابانها و بزرگراه ها مجهز به دوربین مدار بسته است.

امیدواریم بتوانیم با یک آمارگیری صحیح در کشورمان ایران به این نتیجه برسیم که نصب دوربین مداربسته می تواند جرم و جنایت را در کشور ما کم کند. بر همین اساس شرکت افق فرا ویژن با برند معتبر OFV TRUST درصدد است جهت امنیت در کارهای عمومی یا حتی خصوصی به بخش بزرگی از بازار دوربین کمک کند.

برای خرید آنلاین دوربین های مدار بسته افق به فروشگاه اینترنتی افق مراجعه کنید. اخبار شرکت و محصولات را در کانال تلگرام افق دنبال کنید.

Sorry, the comment form is closed at this time.