راهکارهای دوربین مداربسته

راهکارهای دوربین مداربسته برای امکان و مشاغل مختلف

همچنین مقالات وبلاگ ما را برای مطلع شدن از راهکارهای حفاظتی و راهکارهای دوربین مداربسته روز دنیا دنبال کنید.

دوربین مداربسته برای بانک ها

مدیریت و حفاظت تصویری بانک ها امری بسیار مهم است. بانک ها بدلیل موقعیت و نوع کاری که انجام میدهند نیاز مبرمی به دوربین مداربسته برای نظارت و امنیت محیط پیرامون خود دارند. دوربین مدار بسته در بانک ها علاوه بر امنیت برای پیگیری مشکلات پیش آمده مربوط به مشتریان نیز کمک میکند. دوربین مدار بسته در این محیط ها می تواند مجموعه را در بهبود امنیت و اتفاق های به وقوع پیوسته یاری کند. دوربین مدار بسته تمام امور اعم از دریافت و یا پرداخت وجه به مشتریان ، لابی ، ورودی بانک و … را کنترل خواهد کرد.

راهکارهای دوربین مداربسته

دوربین مداربسته برای پارکینگ ها

پارکینگ ها و مکان های تردد خودرو از مکان هایی می باشند که  نیاز مبرمی به دوربین مدار بسته برای نظارت و امنیت بیشتری دارند. کل محوطه پارکینگ ها و فضای پیرامون باید توسط دوربین مدار بسته کنترل شود تا از وقوع   اتفاق های احتمالی جلوگیری و در صورت وقوع مشکل به دستگاه های ضبط تصویر مراجعه شود. آرچینا محوطه ، قسمتهای ورودی و خروجی پارکینگ ، راهروها و رمپ ها همه توسط دوربین مداربسته تحت کنترل می باشد. همچنین در هنگام ورود خودرو به پارکینگ توسط دوربین های پلاک خوان میتوان کنترل بهتری در تردد و همچنین امنیت این مکان ها داشت.

راهکارهای دوربین مداربسته

دوربین مداربسته برای هتل ها

مدیریت و حفاظت  هتل ها با توجه به رفت و آمد افراد بسیاری که در این مکان ها در حال عبورو مرور هستند بسیار حائز اهمیت می باشد. برای رسیدن به این مهم از دوربین مدار بسته استفاده می گردد. هتل ها دارای مکان هایی بسیاری می باشند که مستلزم بکار گیری دوربین مدار بسته می باشند. فضای پیرامون هتل ، لابی ، راهروها ، پارکینگ ، کنترل تردد خودروها توسط دوربین مدار بسته کاملا تحت کنترل و نظارت می باشد.

راهکارهای دوربین مداربسته

دوربین مداربسته برای کارخانجات

کارخانجات و محیط های بزرگ صنعتی دارای پرسنل و محیط های پر تردد افرادی هستند که در آن محیط مشغول کار هستند از این رو باید توسط دوربین مدار بسته کنترل شوند تا از وقوع اتفاق های احتمالی جلوگیری شود. محوطه کارخانه ، ورود و خروج خودرو ها ، پارکینگ ، ساختمان اداری و سالن کار پرسنل و همچنین سوله ها همه توسط دوربین مدار بسته کنترل می شود تا امنیت لازم در این محیط ها برقرار شود.

راهکارهای دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته را مشاهده کرده و سپس تصمیم بگیرید!

اگر نیاز به مشاوره دارید از طریق تماس با ما پیغام خود را ارسال کنید تا کارشناسان فروش ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.