نصب دوربین مداربسته به چه تجهیزاتی نیاز دارد ؟

نصب دوربین مداربسته

نصب دوربین مداربسته نیاز به تجهیزاتی دارد و تفاوتی نمیکند که برای کدام برند یا شرکت است بلکه تجهیزات اصلی در نصب تمامی دوربین های مداربسته ثابت است. در این پست قصد داریم شما را با انواع تجهیزات مورد نیاز برای نصب دوربین مداربسته آشنا نماییم.

تجهیزات لازم برای نصب دوربین مداربسته

کابل : نصب دوربین مداربسته باید توسط کابل صورت گیرد. از انواع کابل های مورد استفاده برای نصب دوربین ، کابل cat6 است که کیفیتی فوق العاده دارد و در مقابل باد و باران دچار آسیب نمی گردد. کابل Cat6 جدیدترین کابل موجود در بازار بوده که در انواع مختلف با پوشش و بدون پوشش تولید شده است. انواع کابل همراه با پوشش Cat6 در مکان های صنعتی برای جلوگیری از نویزها استفاده می گردد. در زیر نمونه ای از کابل CAT6 را مشاهده می نمایید.

cat6

دستگاه NVR : یکی از دستگاه های مورد نباز برای نصب دوربین مداربسته ، دستگاه NVR است. این دستگاه وظیفه ذخیره سازی اطلاعات و تصاویر را بر عهده دارد. تصاویر گرفته شده توسط دوربین مداربسته از طریق کابل به دستگاه NVR منتقل شده و بر روی هارد های موجود در این دستگاه ذخیره می گردند.

سوییچ : در مکان هایی که چندین دوربین مداربسته نصب می شود به دستگاهی نیاز است تا همه این دوربین ها به آن وصل شده و سپس به دستگاه NVR وصل شوند. سوییچ دستگاهی است که همه دوربین ها به آن وصل شده و سپس سوییچ به NVR وصل می گردد.

کامپیوتر : امروزه در نصب دوربین افق فرا ویژن از کامپیوتر نیز استفاده می گردد. با استفاده از کامپیوتر شما به راحتی می توانید تصاویر ضبط شده توسط دوربین مداربسته را مشاهده نمایید. در صورت نصب چندین دوربین مداربسته شما باید از نرم افزارهایی استفاده نمایید تا بتوانید کار مدیریت را به درستی انجام دهید و بتوانید به صورت همزمان تصاویر دوربین مداربسته را مشاهده نمایید.

همانطور که تا به حال متوجه شدید نصب دوربین مداربسته نیاز به تجهیزاتی دارد که این تجهیزات خود از قیمتی جداگانه برخوردار هستند. موشن گرافی اگر قصد خرید دوربین مداربسته را دارید انواع تجهیزات در بهترین و بالاترین کیفیت به شما پیشنهاد می گردد.

سوالات خود را از مشاورانتان در افق بپرسید : ۴۵۸۹۲ ۰۲۱

جدیدترین اخبار مربوط به محصولات را در کانال تلگرام افق دنبال کنید.

Sorry, the comment form is closed at this time.