تفاوت دوربین های مداربسته در چیست؟

تفاوت دوربین های مداربسته

دوربین های مدار بسته معمولا برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی مورد استفاده قرار میگیرد و بسته به شرایط محیط انواع مختلفی دارند. نام گذاری دوربین های مداربسته قاعده مشخصی را پیروی نمی کند و بیشتر براساس شکل ظاهری دوربین ها ، نوع کاربری و بعضاً نام اختصاصی یک کارخانه است. (مانند دوربین مکعبی یا ریگولار که نام گذاری کارخانه کمدکس است) در این پست ما را همراهی کنید تا تفاوت دوربین های مداربسته را از منظر های مختلف بررسی کنیم.

تفاوت دوربین های مداربسته در چیست؟ کدام دوربین مدار بسته مناسب است؟

در بحث تفاوت دوربین های مداربسته ؛ اولین تفاوت در نام گذاری دوربین ها می باشد. در بین نام دوربین ها ، نام هایی چون دام باکس ، جعبه ای ، صنعتی ، بالت ، استوانه ای ، فشنگی ، تفنگی ، مینیاتوری و …  به گوش میخورد. همچنین دوربین ها از نظر نوع سیگنال ، شکل ظاهری و کاربرد متناظر قاب و پوشش تقسیم بندی می شوند.

یکی دیگر از بخش های مهم در انتخاب یک سیستم مدار بسته انتخاب نوع دوربین است؛ با توجه به اینکه مدل های مختلفی در بازار وجود دارد بر اساس محیط و نوع کاربری میتوان دوربین مدار بسته مناسب را انتخاب نمود.

از جمله ویزگی هایی که نصب و راه اندازی سیستم دوربین مدار بسته را از نظر هزینه سرمایه گذاری توجیه میکند، میتوان به ترساندن مجرمین ، افزایش بهره وری ، کاهش مسئولیت ، کنترل مدیریت از راه دور ، شناسایی بهتر مشتریان در فروشگاهها ، ساده سازی عملیات در پروژه ها ، آرامش خاطر و ایجاد پرستیژ کاری و …  اشاره نمود که در مقالات بعدی بیشتر در این خصوص توضیح خواهیم داد و شما را با انواع دوربین مدار بسته و کاربردهای آن آشنا خواهیم نمود.

مشاوران ما شما را در انتخاب بهترین دوربین مدار بسته راهنمایی میکنند. آگاهانه انتخاب کنید.

با ما در تماس باشید ۰۲۱۴۵۸۹۲

جدیدترین اخبار مربوط به محصولات را در کانال تلگرام افق دنبال کنید.

Sorry, the comment form is closed at this time.